Do práce či do školy – kolobežkou Xiaomi mi Electric scooter

19. apríla 2022, recenzie, Nezaradené

Kolobežky – novodobý trend. Ak to máte do práce pár minút autom, skúste radšej kolobežku. Vyhnete sa kolónam, nebudete mať problém s parkovaním, ušetríte. Nielen peniaze za pohonné hmoty, ale aj prírodu.

V niektorých väčších mestách (hlavne krajských a okresných) si môžete zelenú kolobežku zapožičať. Minúta za 50 centov. Alebo si kúpite svoju elektrokolobežku, a budete si užívať zábavu. Schopnú kolobežku kúpite od cca 200€ hore. My máme dobrú skúsenosť s touto:

xiaomi mi eletric scooter esential

Xiaomi Mi Electric Scooter Essential

zobraziť parametre →

Zložená počas pár sekúnd
Skladacia kolobežka Xiaomi Mi Electric Scooter Essential je ideálny spoločník na rýchlu jazdu po meste. Zložíte ju počas pár sekúnd a váži len cca 12 kg. Bezproblémov sa Vám zmestí do kufra či do MHD.

Bezpečná a stabilná jazda
O bezpečnosť sa báť nemusíte. Kolobežka Xiaomi Mi Electric Scooter je vybavená výkonnou prednou brzdou a E-ABS, vďaka ktorému sa vám pri brzdení bicykla nezablokujú. Je vybavená svetlami, tempomatom a môžete si zvoliť 3 režimy jazdy.


Na jedno nabitie prejde až 20 km
LED displej v riadidlách vás informuje o stave kolobežky i o kvalitách vašej jazdy. 20 kilometrový dojazd je do mesta postačujúci.

Batéria je zabudovaná v základni kolobežky, čo znižuje ťažisko a zvyšuje stabilitu jazdy, takže jazda je pohodlná a bezpečná.
Kolobežku môžete pomocou Bluetooth prepojiť s aplikáciou Mi Home a zabezpečiť jej tak aktualizáciu firmvéru, nastavenie režimov, displeja a i.